22 januari 2018

Läser just nu

Härskarteknik - Elaine Eksvärd
Jag håller fortfarande på med Härskarteknik, det är en riktigt bra bok som kräver en hel del eftertanke. Därför tar det också ganska lång tid att läsa den. Den kommer bli utläst innan januaris slut, det är jag nästan helt säker på.
Jag har redan fått lite användning av den i mitt arbetsliv, och mer kommer det att bli. En del handlar om att bemöta andra på ett konstruktivt sätt, annat handlar om att bete mig själv mer konstruktivt sätt. Intressant som sagt.
Lässtatus: 144 av 216 sidor, eller 67%

Utöver denna så läser jag inget för tillfället. Recension på Vegan for life och The Great Gatsby ligger på kö och kommer i februari. Snart kommer en ny bok plockas upp, men jag är inte riktigt säker på vilken än. Jag har råkat beställa några nya böcker som tyvärr inte fanns på det lokala biblioteket, kanske blir det någon av dem? Det återstår att se. Läser du något riktigt bra just nu? Skriv en kommentar!

2 kommentarer:

  1. Vill verkligen läsa den där! Jag håller på med Tankeläsaren av Kristin Cashore just nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är så bra! Tankeläsaren visste jag inte vilken det var, även om jag kände igen författaren. Men nu har jag läst på lite! Den verkar riktigt bra, ska bli spännande att läsa din recension sen :)

      Radera