6 januari 2018

Kaos pågår

Det här med att få ordning på saker och ting innan en flytt, det är jobbigt. Nu har jag dessutom flyttat två gånger på 6 månader. Och inför båda flyttarna gjorde jag mig av med mängder av böcker. Så ni kan ju tänka er.
Samtidigt så ligger jag två år efter med den här bloggen. Så det är en del som ska styras om här inne också, så det kan se lite konstigt ut de närmaste veckorna. Håll ut! Det blir bättre och mer ordning så småningom, det säger jag lika mycket till er som till mig själv!

Framöver kommer det komma en del recensioner från den lilla mängd böcker som jag lyckats läsa under de senaste två åren. Jag tänker att jag ska starta upp lite långsamt och sedan sakta men säkert jobba mig upp till en takt som inte känns stressande utan bara utmanande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar