30 september 2014

Jagmigmitt.com - Göran Andreasson

Titel: Jagmigmitt.com
Författare: Göran Andreasson
Sidantal: 341
Bindning: Häftad
Förlag: mammaskeppet
Utgiven: 2013
Betyg: 2 av 5

Beskrivning från Adlibris:
"Pythagoras o jag i Amerika
Kollegiala hänsyn
PsykelsemesterY toyota is fantast
Me-a fucksess story
Murarefysik
Madamens polacker och jag
Räfven
Kapten Marshall flyger aldrig på morronen
Dieseldoping
Stavgång vs morsamormor
Angående vad som kan hävdas vara sant
Goodnight and goodluck
Ar vi inte alla faranger
Flanellograftantjäven
Påse pengar
En etnologs tillkortakommande
K.m.o.s
"

Min kommentar:
Det har var tyvärr inte en bok som föll mig i smaken. Jag gillade upplägget med brev (som gränsade till noveller) eftersom det blir lättläst och som flera berättelser i en bok.
Men det nådde inte hela vägen fram, de berörde inte och jag störde mig ibland på en del grammatiska saker.
Jag ville tycka om den, men det höll helt enkelt inte.

Känner du för att bilda dig en egen uppfattning så finns boken att köpa hos Adlibris, Bokus och CDON.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar