9 september 2014

Hur gick det egentligen med sommarläsningen?

Min plan för sommaren var mycket ambitiös, att jag inte skulle klara av att läsa allt jag tänkt förstod jag redan från början. Men för att kika närmare på vad jag tänkt och vad som faktiskt blev:

Planen:




Resultatet:
Harry Potter - Jag håller på med den andra boken men har inte kommit så långt än, jobbar ännu på det. Så med det här läsmålet blev det inte så mycket av!

 A Song of Ice and Fire - Den andra boken blev läst och den tredje påbörjad, jag är galet nöjd med den prestationen.

Bröllopsnatten - Läst, recension kommer!

The Phantom of the Opera - Läst, recension kommer.

Tango för vilsa själar - Jag var sugen på att läsa den men det blev inte av, jag är inte redo att beta av den sista boken jag har kvar från Dillon riktigt än.

Wool - Påbörjad, men har inte kommit alls långt i den.

The Cuckoo's calling - Här försökte jag, men misslyckades. Det verkade inte vara dags för den här boken än helt enkelt.


Kommentar:
Jag är ändå relativt nöjd med hur mycket jag faktiskt hann med under en sommar som erbjöd väldigt lite lästid. Det finns en massa bra litteratur att se fram emot och jag känner mig lite sugen på att ta tag i allt på en gång! Jag hann med lite andra böcker än de som var med på planeringen, de recensionerna kommer att komma upp lite efter handen på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar