24 februari 2018

Dagens läsläge!



Äta djur - Jonathan Safran Foer
Den här boken har stått oläst i min bokhylla i en evighet (känns det som). Nu äntligen tar jag tag i den och det känns riktigt bra. Den har sina sidor som jag inte gillar och annat som jag tycker är klockrent. Det ska bli spännande att få recensera den när jag är färdig, ännu är inte betyget spikat. 
Lässtatus: 129 av 269 sidor eller 48%

Bredvid mig ligger tre andra böcker som jag är fruktansvärt sugen på att läsa. Kommer jag klara att läsa ut den här först innan jag plockar upp någon av dem? Det återstår att se. Tills dess roar jag mig med att titta på bilden och skratta lite åt hur det ser ut när jag håller i en bok ibland. Det är alltså min tumme och mitt lillfinger på bilden, det ser ut som att jag har tre armar där två händer håller i boken och en i kameran men så är det alltså inte höhö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar