8 november 2014

The book gif tag!

Jag har skamlöst taggat mig själv till att göra den här taggen, och eftersom jag inte fick några böcker så valde jag helt enkelt ut några själv!


Den frusna trädgården - Kristin Hannah


Att det ska komma fler filmer baserade på J.K. Rowlings böcker
*Heavy breathing*


Beautiful creatures - Garcia & Stohl


En man som heter Ove - Fredrik Backman (ej läst)


Filmatiseringen av Fifty Shades of Grey (ej sett)


Dearly Devoted Dexter - Jeff Lindsay (ej läst)


Liftarens guide till galaxen - Douglas Adams


Cirkeln, nyckeln osv - Strandberg och Elfgren (ej läst)


City of Glass - Cassandra Clare (ej läst)


A Dream of Spring - George R.R. Martin (ej läst - ej utkommen)


Jag taggar Boklandskapet och Elina! Era böcker/bokrelaterade saker blir:
The Maze runner - James Dashner
Britt-Marie var här - Fredrik Backman
Sista filmerna i Hungerspelen
Pillars of the Earth - Ken Follett
Förnuft och känsla - Jane Austen
Jorden runt på 80 dagar - Jules Verne
Sista Hobbit-filmen
Varma kroppar - Isaac Marion
Clockwork Angel - Cassandra Clare
Beedle and the Bard - J.K. Rowling

Någon mer som vill ha taggen? :) Hojta till bara!

6 kommentarer:

  1. Hahah gifen till "Att det ska komma fler filmer baserade på J.K. Rowlings böcker" var underbar! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack! Skrattade själv när jag hittade den och tänkte "DEN, DEN SKA JAG HA!".

      Radera
  2. Jag vill jättegärna bli taggad :D

    SvaraRadera
  3. Jag vill också bli taggad!!! :D Verkar jätteroligt!!

    SvaraRadera