2 november 2014

Stackars min brevbärare

Ett oemotståndligt förslag - Birgitta Bergin
Blodbokens tid - Bodil Mårtensson
2 recensionsexemplar som jag inte bett om, överraskningar är alltid kul! Den ena tror jag kommer passa mig, den andra är jag mer osäker på. Ska bli spännande att se vad jag kommer tycka i slutändan, tills dess kan jag bara spekulera.

När jag valde rubriken "Stackars min brevbärare" så tänkte jag inte så mycket på böckernas vikt som storleken på böckerna i förhållande till brevinkastet. Jag har testat, hur i hela fridens namn fick människan böckerna att gå igenom?!

Tack Bokfabriken!

2 kommentarer:

  1. Ibland undrar jag om mina brevbärare och posten när jag hämtar tror om jag har shoppingproblem så ofta som man verkar få avin och får gå och hämta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men eller hur! Ibland är man ju där flera gånger på en vecka och hämtar :P

      Radera