1 maj 2014

Sammanfattning April



 I april månad hann jag läsa:
Med kärlek till choklad - Jeanna Kanold
A hundred pieces of me - Lucy Dillon
Pappersstäder - John Green
Carrie - Stephen King

4 böcker varav 0 stod med på Läsplaneringen 2014.

Jämförelse i antal böcker från förra året: -3

Antal sidor: 1266

Jämförelse från förra året: -923

Manliga författare: 2
Kvinnliga författare: 2


Den bästa boken var A hundred pieces of me, solklar 5a i betyg och något som aldrig kommer få lämna min bokhylla om jag har något att säga till om.


Månadens besvikelse var ingen, jag läste i stort sett bara bra böcker i april!


Den mest förvånande eller uppseendeväckande var A hundred pieces of me, igen. Jag trodde verkligen inte att jag skulle tycka om den så mycket som jag gjorde.


Summering
En helt okej läsmånad, hade gärna velat läsa mer men det hanns verkligen inte med. Mer läsning nästa månad!

2 kommentarer:

  1. A hundred pieces of me är jag otroligt sugen på att läsa. Har klappat den flera gånger på praktiken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskade den, den var precis rätt bok i rätt tid för mig :)

      Radera