21 april 2014

Läser just nu + liten reflektion kring april månads läsplanering

Böcker som är kvar på april månads läsplanering:

Jag har börjat på Stad av aska och får redan nu hålla mig från att sträckläsa ut den på en gång. Låter lovande för framtiden!

De andra böckerna som var med på läsplaneringen (och som jag redan läst) var:
A hundred pieces of me - Lucy Dillon
Carrie - Stephen King
Pappersstäder - John Green


Recensionen på Carrie och Pappersstäder kommer upp i de närmaste dagarna. Bra läsflyt hittills under påsken! Jag brukar göra upp planeringar men brukar inte kunna hålla mig till dem, det är så lätt att något annat slinker in emellan. Men den här månaden har gått kanonbra hittills! Mycket nöjd. 

Carrie läste jag ut igår, plockade upp den på morgonen och kunde inte sluta förrän jag var klar. Massor med hushållssysslor och andra måsten blev totalt bortglömda. Men men, vad är så viktigt att det inte kan vänta en dag extra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar