1 september 2014

Läser just nu


A Storm of Swords - George R.R. Martin
Efter att ha avslutat den förra boken var det bara att fortsätta med den här, serien är så otroligt bra! Det är riktig långsamtläsning för min del dock och det kommer ta lång tid att bli klar, så jag slalomläser lite annat samtidigt.

Harry Potter and the Chamber of Secrets - J.K. Rowling
Jag har kommit en bit in i den här boken och känner att jag skulle kunna avsluta det hela på en kväll om jag bara skulle vilja, men det vill jag inte. Jag drar ut på det helt enkelt, det är nostalgiskt och jag vill hinna njuta av känslan.

Wool - Hugh Howey
En bok jag börjat lite smått med, har inte kommit så långt att jag kan ge något form av omdöme än men jag håller tummarna!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Ser framemot dina recensioner :)

    SvaraRadera