4 februari 2015

Årets sista bokköp?

De sex översta är från Frida, hon rensade lite och jag adopterade mer än gärna!

Uppifrån och ner:
The Farm - Emily McKay
Matched - Ally Condie
Wings - Aprilynne Pike
Unravelling - Elizabeth Norris
Runemarks - Joanne Harris
Percy Jackson and the Lightning Thief - Rick Riordan
The Legend of Sigurd & Gudrun - J.R.R. Tolkien

Jag är nyfiken på allesammans och hoppas verkligen att de ska trivas i min bokhylla :)

Ni undrar kanske över titeln på inlägget? Jag ska utveckla mer i ett eget inlägg imorgon, häng kvar!

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att få adoptera hem lite nya böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tyckte jag med, ska nog fundera över om jag ska göra något liknande i framtiden. Fast då åt andra hållet, adoptera bort lite böcker :)

      Radera