29 december 2014

Böckerna jag aldrig fick i jul

Men däremot fick jag ett finansiellt bidrag för att kunna inhandla de böcker som jag önskar mig. Tummen upp för det!

Här är böckerna jag skulle velat ha men får den stora äran att införskaffa själv ;) :





Ni ser kanske att jag genomgår konvertering till vegansk livsstil? Jag håller på för fullt och försöker läsa på lite under tiden. Så framöver hoppas jag på att kunna recensera lite mer kokböcker samt lite böcker som är relaterade till vegansk livsstil, hoppas det kan intressera fler än mig :)

Nu återstår bara den lilla frågan kring hur länge man ska vänta innan man slår till och lägger en beställning... ^^

8 kommentarer:

  1. Det är ju kul att själv få beställa sina böcker också :) jag har ett presentkort till Adlibris väntande, får se hu länge jag kan motstå att beställa. Fånigt när man ändå har så många böcker hemma, så vill man bara ha mera ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår dig PRECIS. Kan man ha för många böcker? :P

      Radera
  2. Granne med döden läser jag nu och OJ vad positivt överraskad jag är hittills :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter lovande! Inte så att jag blev väldigt mycket mer sugen på den nu ;)

      Radera
  3. Vänta innan man lägger en beställning...? Nu förstår jag inte riktigt hur du menar ;).

    SvaraRadera
  4. Vilken bra samling =) och tummen upp för Veganskt! ^^

    SvaraRadera