16 december 2014

Jag ÄLSKAR paket!!

Det var en redig pakethög som väntade på mig idag, fick hämta ut dem vid posten. Så stora var de! Tomten kom visst tidigt i år, jag måste ha varit extra snäll? ;)


I det första paketet var det vinsten från Elina, godiset är redan uppätet och jag ääääälskar klistermärkena! TACK!


Sa ju att jag inte skulle klara av att vänta med att beställa resten av serien... Det här fick bli en julklapp till mig själv. Nu återstår bara att se hur länge de står olästa i bokhyllan...


Återigen en liten bokvinst som trillade in, ska bli spännande. Alla är okända författare, hoppas på nya favoriter!


Alla paket samlade! Visst ser det härligt ut? (Godiset är redan uppätet som sagt... Önskar det inte var det. Skulle gärna kunna tänka mig lite mer ;) )

10 kommentarer:

  1. Du får rusa ut och köpa mer godis innan du börjar på någon av böckerna:).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade varit så gott! Men jag ska försöka hålla mig till helgen. Eller till lill-lördag, det är onsdag imorgon va? ;)

      Radera
  2. Det där var inte dåligt du :D Ser ut som en toppenleverans. Mycket fin läsning framför dig nu :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det håller jag med om! Håller tummarna att jag ska tycka om varenda en :P

      Radera
  3. Roligt att du gillade det! ^_^ då får vi hoppas att böckerna är bra nu med! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskade det, tack så mycket!! Böckerna är säkert asbra, godiset var i alla fall gott ;)

      Radera
  4. Åh vilken underbar hög med böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?! Kan knappt vänta, synd att det är ett julkoncept emellan mig och den där högen bara :P

      Radera