4 maj 2018

Sammanfattning April



Lästa böcker i april:

The Little Teashop of Lost and Found - Trisha Ashley
Uninvited - Amanda Marrone
Hatet: en bok om antifeminism - Maria Sveland
Bokhandeln på Riverside Drive - Frida Skybäck
The Ocean at the End of the Lane - Neil Gaiman
Between the Devil and the Deep Blue Sea - April G. Tucholke

Antal böcker: 6

Antal sidor: 1560

Den bästa boken var Hatet och Bokhandeln på Riverside Drive, jag kan inte välja en favorit för de var så bra på olika sätt.

Månadens besvikelse var Uninvited, jag vet inte vad jag hade förväntat mig men jag kände mig ändå något besviken. Den var... lite deprimerande om jag ska vara helt ärlig.

Mest förvånande eller uppseendeväckande var The Little Teashop of Lost and Found, den började så långsamt men greppade sedan tag i mig med riktig kraft. Och plötsligt hade jag en ny feelgoodförfattare som jag kan följa när inte Lucy Dillon släpper nya böcker.

Summering
En riktigt bra läsmånad! Jag trodde aldrig att jag skulle hinna läsa så mycket och framförallt inte så mycket bra böcker. Jag är helnöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar